اجرای طرح اطعام علوی هم زمان با عید غدیر 

اجرای طرح اطعام علوی هم زمان با عید غدیر 

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۰
محمد مهدوی گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت عید غدیر، اجرای طرح اطعام نیازمندان تحت عنوان اطعام علوی است.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت عید غدیر، اجرای طرح اطعام نیازمندان تحت عنوان اطعام علوی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: در همین راستا تعداد یکهزار پرس غذای نذری پخت شده و هم زمان با این عید فرخنده در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.


وی بیان کرد: طرح کمک مومنانه نیز یکی دیگر از ویژه برنامه های این دهه مبارک است و بر همین اساس تعدادی بسته معیشتی تهیه شده که با حفظ کرامت انسانی نیازمندان درب منازل آنها تحویل می شود.


مهدوی ابراز کرد: در حوزه فعالیت های فرهنگی تبلیغی غدیر، مسابقه مجازی خطبه خوانی غدیر به صورت آنلاین در سطح شهرستان های رودبار جنوب، عنبرآباد، جیرفت برگزار می‌شود و بخشی نیز ویژه شرکت کنندگان سراسر کشور در نظر گرفته شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد اضافه کرد: سامانه ویژه برگزاری این مسابقه طراحی شده که علاقمندان با مراجعه به این سامانه و خواندن خطبه غدیریه در مسابقه مجازی خطبه خوانی غدیر شرکت می کنند.


وی اظهار کرد: به نفرات برگزیده جوایزی از قبیل کمک هزینه سفر کربلای معلی، مشهد مقدس و همچنین کارت هدیه اعطا می شود.


مهدوی ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی یکی دیگر از ویژه برنامه هایی بزرگداشت غدیر است و قرار است هم زمان با این عید سعید در قالب ایستگاه صلواتی پشت نویسی ماشین ها با جملاتی درباره غدیر انجام شود و همچنین در این ایستگاه مولودی پخش شده و بسته های فرهنگی تبلیغی غدیر نیز توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد عنوان کرد: همچنین قرار است هم زمان با عید غدیر کاروان شادی راه اندازی شود و از برنامه های این کاروان حضور در روستاهای محروم و اجرای مولودی و برپایی جشن است.


وی بیان کرد: آذین بندی مسجد و محله از سایر برنامه های بزرگداشت عید غدیر است که با مشارکت فعال بچه های مسجد در آستانه این عید فرخنده اجرا می شود.


مهدوی یادآور با بیان این مطلب که ویژه برنامه های غدیر در سطح وسیع اجرا می شوند، یادآور شد: ویژه برنامه های بزرگداشت عید غدیر با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری نورالرضا، گروه های جهادی تبلیغی فدائیان رهبر و فدائیان عدالت، موسسه قرآنی امیرالمومنین و کتابخانه فاطمه الزهرا (س) رودبار جنوب برگزار  می‌شود.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد در خاتمه تاکید کرد: این ویژه برنامه با هدف تبلیغ غدیر و بزرگداشت این عید فرخنده تدارک دیده شده اند.

پایان پیام/ 586